آینده پرینتر سه بعدی در تبلیغات
همانطور که می بینیم پرینت سه بعدی نقش بسیار مهمی در زمینه بازاریابی و تبلیغات دارد. امروزه بیش از هر زمان دیگری، شرکت ها به دنبال شگفت زده کردن مشتریان خود از طریق نوآوری در نحوه برقراری ارتباط هستند. تولید افزودنی راههای جدیدی را برای تولید و ساخت محلی، در زمان کوتاه و بر اساس تقاضا، بررسی میکند، بنابراین هزینههای نهایی کمپینهای تبلیغاتی را کاهش میدهد.
اکنون سؤال این است که آیا استفاده از پرینتر سه بعدی بر تأثیر کمپین های تبلیغاتی بر کاربران تأثیر می گذارد؟ خوب، پاسخ آنقدرها هم که به نظر می رسد ساده نیست، زیرا در اکثر استراتژی های بازاریابی اندازه گیری نتایج واقعی دشوار است. با این حال، یک چیز واضح است: تولید مواد افزودنی نقش کلیدی برای شرکت ها ایفا می کند. به عنوان یک ابزار تولید برای تمام جنبه هایی که در طول این تحلیل دیده ایم عمل می کند. و نه فقط به دلیل سرعت تولید یا کاهش هزینه آن. همانطور که دیدیم، چاپ سه بعدی همچنین آزادی طراحی زیادی را ارائه میکند که به تبلیغکنندگان اجازه میدهد زمینهای از امکانات را از نظر ایجاد استراتژیهای ارتباطی جدید باز کنند.
در آینده ای نه چندان دور، انتظار داریم که چاپ سه بعدی مسیر خود را در این زمینه ادامه دهد و در میان به روز رسانی های تکنولوژیکی که در حال ظهور هستند به سمت بالا صعود کند. بنابراین، ضروری است که شرکت ها عقب نمانند و همچنان این نوع ابزار را انتخاب کنند. با آن، آنها قادر خواهند بود پروژه های اصلی شامل استفاده از تجهیزات سه بعدی را انجام دهند.
به گفته آکی اسپایسر از TBWA، ظهور پرینت سه بعدی، دست اندرکاران تبلیغات را در موقعیت ناخوشایندی قرار می دهد که باید بیاموزند چگونه دیدگاه خود را در مورد بیان برند گسترش دهند و تصمیم بگیرند که آیا خروجی های آنها ارزش افزوده دارد یا خیر. Spicer of Fast Company بحث میکند که چگونه پرینت سه بعدی (معروف به تولید افزودنی) ممکن است فناوری بعدی باشد که مانند دسکتاپ یا لپتاپ معمولی میشود. یا ممکن است فقط گاز خود را در دور اول بسوزاند و در نهایت بیش از 5 دقیقه پس از مسابقه به سرش بیفتد.
پرینتر سه بعدی سنتی مدتی است که وجود داشته است. این در سال 1984 توسط چاک هال از 3D Systems Corp ساخته شد. مسلماً، ما مجبور بودیم از عینک های زشت و مقوایی با یک چشم قرمز و یک چشم آبی استفاده کنیم، هنوز 3 بعدی بود، و هنوز خیلی باحال بود. اما آیا من را به هر آنچه بیشتر می خواندم جذب می کرد؟ مطمئن نیستم؛ من مطمئن هستم که اصلیترین چیزی که توجه هفت ساله من را که ناشی از ADHD بود به کتاب یا مجله کمیک جلب کرد این بود که واقعاً سه بعدی بود.
- دوشنبه ۲۶ تیر ۰۲ ۱۳:۲۶ ۱۳ بازديد
- ۰ ۰
- ۰ نظر